dimarts, 17 d’abril del 2012

Miscel.lània

Fa dies que no escric perquè no dóno a l'abast. La setmana passada vaig estar feinejant a la Fira de jardineria de Suècia que es fa cada any, al stand de l'associació de jardiners amateurs de la que en sóc membre. Apart, evidentment, d'haver de seguir treballant i estudiant (i fer de mare, però això ja no cal dir-ho). Ara les coses ja tornen a la normalitat i aviat ja hauré acabat un dels cursos del màster, de manera que espero tenir més temps.
Sigui com sigui, dissabte vam haver de treure la pala un altre cop. T'ho prometo, Garbí! Va estar nevant tota la nit de divendres i va seguir durant el dissabte. Per acabar-ho d'adobar, ja fa dues setmanes que vam canviar les rodes del cotxe (de hivern a estiu) i per tant, el cotxe no s'ha bellugat durant alguns dies, per precaució. I això que uns dies abans, ja vaig veure les primeres floretes de la Pulmonaria. Us passo algunes imatges.
Per altra banda, i abans de que nevés, vaig sortir a passejar i vaig fotografiar una cosa que vull que em digueu què penseu que és. És a prop de casa, en un dels costats d'un carrer on hi ha bosc (a l'altre hi ha cases). Sembla una menjadora, però aquí al mig? No hi passen pas cavalls ni vaques o sigui que com no sigui que alguna ànima caritativa ho hagi construit pels ants... S'admeten apostes!




1 comentari:

Garbí24 ha dit...

jajajajaja...jo ho vaig dir dies enrrere...entre tu i la pala hi ha feeling....
En quan a la menjadora....no ho sé, caldria esbrinar si algú hi posa menjar