dimarts, 14 de maig del 2013

Només escric per donar senyals de vida. No tinc temps, ni energia, ni inspiració per escriure cap post. Tots els meus esforços davant l'ordinador van, i sento repertir-me, cap a la producció de la tesina. Tinc coses a dir, però les vaig guardant per quan aquest treball feixuc s'acabi. No sabeu com gaudiré del temps lliure que tindré a partir de la segona quinzena de juny!
Així que els que encara em volgueu seguir, haureu d'esperar una mica. Us deixo unes fotos primaverals. Sí, finalment aquí també és privamera!
prunus al centre
Gamla stan (ciutat vella)
botiga de plantes a Gamla stan (ciutat vella)
arbre al campus
campus
bosquet al costat de casa






7 comentaris:

Garbí24 ha dit...

ànims que només et queda un mes....per gaudir de temps lliure. Sort amb la tesina.
M'has fet venir ganes de tornar a passejar per Gamla stan

Teresa ha dit...

Això ja s'acaba et queda molt poquet!!

albert ha dit...

Ho entenem. Ànims. Ja ens tornaràs a deleitar amb els teus escrits

Sr. Tinc ha dit...

Tesina? Caram... Ànims

Teresa ha dit...

Hola Anna, Ahir va sortir el teu comentari al programa del 33 cinema 3 sobre el cine Boliche!! Casualment jo que sempre faig zàpping vaig enganxar quan el mencionaven!! Va ser el comentari sel.leccionat!!

Anna ha dit...

Quina il.lusió, l'acabo de veure! Gràcies Teresa!

salvador ha dit...

Felicitats per l'elecció del comentari. Ja l'he vist a twiter