dijous, 6 de març del 2014

És al vespre que hi veig clar

J.V. Foix va dir "és quan dormo que hi veig clar". A mi em passa una mica el mateix, tot i que potser
modificaria una mica la frase, perquè jo hi veig clar quan sóc a punt d'adormir-me, o als vespres quan ja tot està tranquil. És llavors quan em poso a "escriure" mentalment, amb els ulls clucs i reflexionant sobre temes que durant el dia no tenen cabuda. M'adormo pensant frases, descrivint les imatges que apareixen a vegades lentament, sovint més ràpid del que voldria. Al matí, però, la majoria d'idees ja s'han volatilitzat.
Per això em costa trobar el moment i la inspiració per escriure al blog: en part perquè tinc altra feina, en part perquè quan tinc temps no sé què escriure.
La setmana passada vam estar als Alps suïssos. Vam gaudir d'un temps i un paisatge fantàstics, unes pistes que no te les acabaves i uns àpats més cars del que realment valien. Les nenes s'ho van passar estupendament amb les seves cosines i nosaltres, els grans, contents de veure-les felices però una mica estressats per la logística dels cursets, dels colors de les pistes, dels diferents nivells, de qui es queda amb qui, etc.
I un cop retornats, les fulles de les tulipes comencen a treure el cap, sobrevivint, tot i la neu que encara va caure aquest cap de setmana.






5 comentaris:

Garbí24 ha dit...

haurem de dormir amb una llibreta....que se'ns acut tot quan estem al llit i al matí no hi ha qui recordi res. De vegades recordo que vaig tenir una bona idea, però no sé quina....
Sortir de la neu per anar a la neu....tu si que tens valor

xavier pujol ha dit...

Lluís Llach va dir una vegada (no sé si la frase era d'ell) que si no escrivia una cançó, o una melodia i se li oblidava, és que no era bona.

La resta de mortals, els que no estem tocats per la genialitat, val més que duguem a sobre una llibreta.
Fita

salvador ha dit...

No recordo quin compositor (crec que Bethowen tenia un bloc a la tauleta de nit i anava escribint les idees que li venien al cap per la nit que és quan estava més inspirat...

Anònim ha dit...

ostres, esquiar als Alps! jo m'he conformat en esquiar a La Massella que tampoc està malament xD

Teresa ha dit...

Quines fotos! Waw!